کانون ایران نوین
کانون ایران نوین
اسپانسرشیب ورزشی
ازخوب‌هاحمایت کنید

رویدادهای ورزشی از جمله مهم‌ترین آئین‌های ارتباطی و رسانه‌ای دنیای امروز و فرصتی بی‌نظیر برای تبلیغات تجاری و اجتماعی هستند. هزاران و گاه میلیون‌ها نفر، بی‌آنکه یکدیگر را بشناسند، مستقیم یا از طریق رسانه رادیو و تلویزیون در رویدادی همدلانه مشارکت می‌کنند و با همه وجود و صمیمت احساسات خود را با همدیگر به اشتراک می‌گذارند. رفتاری یگانه و متفاوت که تنها در موقعیت‌های خاص همانند آن را می‌توان مشاهده کرد.

ماحصل اقدام‌های حمایت‌گرانه، در این گردهم‌آیی‌های همدلانه، دوچندان است؛ به همین دلیل برندهای معتبر می‌‌کوشند از این فضا در جهت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود بهره بگیرند. صرف هزینه‌های تبلیغاتی یک برند برای گسترش زیرساخت‌های ورزشی کشور و توسعه امکانات ورزشی به‌خصوص برای جوانان جلوه‌ای ارزشی به یک برند می‌بخشد.

کار ویژه دپارتمان تخصصی و پرتلاش «اسپانسرشیپ ورزشی، هنری» کانون ایران‌ نوین تسهیل و اجرای همین فرایند است. این‌که برندها از استعدادهای ورزشی یا یک رویداد ورزشی ویژه حمایت کنند و از رهگذر این حمایت، جامعه سرزنده و شاداب‌تر و نیز چهره اجتماعی برند، جذاب و زیباتر شود.

افزون‌بر این، برندهایی که محصول یا خدمتی به جامعه ارائه می دهند نیز می‌توانند از توان و تجربه حرفه‌ای دپارتمان اسپانسرشیپ ورزشی و امکانات کانون ایران برای معرفی خود بهره بگیرند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:
گالری تصاویر
گالری تصاویر