کانون ایران نوین
کانون ایران نوین
مدیریت رویداد
رویداد، پیام است

دپارتمان مدیریت رویداد از قدیمی‌ترین دپارتمان‌های کانون ایران نوین با بیش از 20 سال سابقه در برگزاری انواع رویدادها شامل همایش، کنفرانس، گردهمایی، نمایشگاه، معرفی محصول، جشن‌های سازمانی، نشست‌های خبری و غیره است. کوله‌بار 2 دهه تجربه در کنار رویکرد رشد و بهبود مستمر، اطمینان‌خاطر از برگزاری یک رویداد بدون نقص و هدفمند را برای مشتریان به ارمغان آورده است. همچنین طیف گسترده توانمندی‌های داخلی موجب شده است که صفر تا صد تمامی فعالیت‌های یک رویداد، از استراتژی تا اجرا، بدون هیچ‌گونه برون‌سپاری در این دپارتمان انجام شود. این امر اطمینان از کیفیت، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و چابکی بیشتر را نوید می‌دهد.

ما رویداد را صرفاً برگزاری یک مراسم نمی‌بینیم؛ در نظر ما رویدادها باید اهداف مشخصی را دنبال کنند (تعریف اهداف بازاریابی برای هر رویداد) و سپس علم و هنر را برای رسیدن به این اهداف به کار گیرند. توجه به این موضوع مهم در کنار کیفیت بالا، ایده‌پردازی، برنامه‌ریزی مناسب و  اهمیت به جزئیات، با افتخار رضایت 100 درصدی مشتریان از همکاری با دپارتمان مدیریت رویداد را به همراه داشته است.

رویداد آنلاین؛ برگزاری آنلاین همایش، سمینار و گردهمایی:

«رویداد آنلاین» یکی از مهمترین سرویس‌های دپارتمان مدیریت رویداد هست که امکان برگزاری آنلاین انواع رویدادها را فراهم می‌کند. ما در سرویس «رویداد آنلاین» به پشتوانه دانش و سال‌ها تجربه در برگزاری رویدادهای حضوری موفق، نهایت تلاش خود را برای خلق تجربه‌هایی مشابه با رویدادهای حضوری و البته با قابلیت‌هایی منحصربه‌فرد به کار گرفته‌ایم.

بنابراین رویداد آنلاین فقط یک پلتفرم برگزاری هرگونه مراسم به‌صورت آنلاین نیست، بلکه مجالی برای تدوین استراتژی، ایده‌پردازی، طراحی، برنامه‌ریزی اجرایی و کارگردانی هنرمندانه رویداد شماست. ارائه این زنجیره ارزش موجب می‌شود تا ویژگی‌ها و مزایای رویدادهای فیزیکی به‌صورت آنلاین و بدون محدودیت نفرات در اختیار سازمان‌ها قرار گیرد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:
گالری تصاویر
گالری تصاویر