کانون ایران نوین
کانون ایران نوین
چاپ دیجیتال
خلاق در طراحی؛ دقت در جزئیات

آیا می‌دانید در رده‌بندی تاریخ‌ساز بودن اختراعات بشر، براساس ارزیابی متخصصان و مهندسان نشریه معتبر پاپیولار مکانیک، اینترنت در مرتبه دوازدهم اهمیت قرار دارد، اما چاپ در مرتبه سوم؟ به زعم دانشمندان، چاپ، تمدن را به بشر هدیه کرده است. به این اعتبار شاید بتوان گفت، چاپ به دنیای تبلیغات معنا و زندگی بخشیده است.

چاپ، همراه با طرح و رنگ، سه‌گانه مقدس گرافیک را تشکیل می‌‌دهند و از همین رو چاپ، رسانه تبلیغاتی و بازاریابی همیشگی برندهاست. به‌خصوص که امروزه فناوری‌های دیجیتال تحولی بزرگ در صنعت چاپ ایجاد کرده و توان تازه‌ای به آن بخشیده‌اند.

نقش و تأثیر چاپ در فرایندهای تبلیغاتی را می‌‌توان آشکارا در شکل یافتن هویت بصری برند، تولید و ارائه اطلاعات آگاهی‌بخش درباره برند (در قالب کتاب، نشریه، کاتالوگ، بروشور، اعلان و اعلامیه، کارت‌ها و کیت‌ها و غیره) تبلیغات محیطی، حتی در ابعاد بسیار بزرگ، و محیطی داخلی، سازه‌های نمایشگاهی، از هر نوع و در هر سطح، بسته‌بندی‌های گوناگون، طراحی و ارائه هدیه‌های متنوع تبلیغاتی و غیره مشاهده کرد.

در یک کلام بخش بسیار بزرگی از راهبردهای تبلیغاتی یک برند و ایده‌های خلاقانه و هنرمندانه برگرفته از آن، از طریق چاپ تجسم و تحقق می‌‌یابند.

همکاران متخصص، ماهر و باتجربه دپارتمان «چاپ، بسته‌بندی و چاپ لارج فرمت دیجیتال» در کانون ایران‌نوین، با درک اهمیت و حساسیت فرایند چاپ برای تکمیل زنجیره تبلیغات یک برند، همیشه و به‌خوبی توانسته‌اند به طیف گسترده نیازهای مشتریان با سلایق مختلف پاسخگو باشند.

 

دپارتمان چاپ دیجیتال

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:
گالری تصاویر
گالری تصاویر