کانون ایران نوین
کانون ایران نوین
شرکت نوین تراول
در سفرها دوستی‌مان را اثبات کرده‌ایم

سفر کردن یک کنش ارتباطی بسیار فعال و جذاب است. تردیدی در این‌باره وجود ندارد، اما شاید کمتر شنیده باشید که به‌‌زعم برخی صاحب نظران، گردشگری یک رسانه است؛ چراکه محمل شناخت‌ها، آشنایی‌ها، مفاهمه‌ها و دوستی‌هاست. در سفر است که ما فعالانه به شناخت جهان پیرامون و تعامل عمیق با یکدیگر می‌پردازیم.

دیدن شهرها و کشورها، آشنایی با فرهنگ‌ها و سبک‌های مختلف زندگی، گفت‌وگو و هم‌زیستی با مردمان مختلف، افزون‌بر لذت و حظ نهفته در سفر، مهم‌ترین موضوعی را که دانش ارتباطات وقف آن است به ما یادآوری می‌‌کند. این‌که جوامع و انسان‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و ما انسان‌ها به‌جای تلاش برای حذف یا تغییر این تفاوت‌ها به نفع خود، باید گوناگونی‌ها را به رسمیت بشناسیم و تلاش کنیم بر روی تفاوت‌ها پل بزنیم.

به قول شاعر گرانقدر افغانستان، نجیب بارور:

هرکجا مرز کشیدند، شما پُل بزنید

حرف «تهران» و «سمرقند» و «سرپُل» بزنید

جام از «بلخ» بیارید و شراب از «شیراز»

مستی هر دو جهان را به تغزل بزنید

رهیافت کانون ایران نوین به سفر، مبتنی‌بر همان درک ارتباطی است که درون‌مایه فعالیت‌های تبلیغاتی، بازاریابی و برندینگ کانون را تشکیل می‌دهد. قصد ما از تأسیس و همراه و همگام‌شدن با شرکت نوین تراول، آفریدن فرصت و خلق یک تجربه تازه و خلاقانه از سفر است.

همکاران ما در شرکت نوین تراول وظیفه حرفه‌ای – اخلاقی خود می‌دانند سفر را به یک تجربه ارتباطی موفق برای مسافران عزیز تبدیل کنند. خوشبخت و مفتخر هستیم که موفقیت‌مان در این راه همواره سبب شده خود را در لذت سفرهای خوب شما سهیم و شریک بدانیم.

 

شرکت نوین تراول

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:
گالری تصاویر
گالری تصاویر