Deprecated: تابع Redux::setHelpTab از نگارش Redux 4.3 منسوخ شده است! به جای آن از Redux::set_help_tab( $opt_name, $tab ) استفاده نمایید. in /home/novinsa3/public_html/english/wp-includes/functions.php on line 6078

Deprecated: تابع Redux::setHelpSidebar از نگارش Redux 4.3 منسوخ شده است! به جای آن از Redux::set_help_sidebar( $opt_name, $content ) استفاده نمایید. in /home/novinsa3/public_html/english/wp-includes/functions.php on line 6078
مسابقه ورزشی پازن – ایران نوین
مسابقه ورزشی پازن
مسابقه ورزشی پازن
ما در کانون ایران نوین، مفتخریم که بهار ۱۴۰۰در کنار تیم پازن برای برگزاری مسابقه‌ی trail running به عنوان حامی و همراه قرار بگیریم.
این مسابقه که هر ساله به صورت حضوری و همگانی در روستای کندوان برگزار میشد، در سال ۱۴۰۰ به دلیل شرایط کرونایی و برای حفظ سلامت شرکت کنندگان به صورت انفرادی برگزار خواهد شد.
به این شکل که افراد در سایت پازن به صورت آنلاین ثبت نام می‌کنند و بعد از تایید اطلاعات آنها توسط تیم پازن برایشان یک پکیج که شامل لباس، شماره، هدایا اسپانسرها و … است ارسال می‌شود و در نهایت تمام شرکت کنندگان در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ راس ساعت مشخص هرجایی که باشند (خیابان\پارک\پیست\تریل) شروع به دویدن می‌کنند.
هدف از این رقابت سنجش توانایی جسمی هر فرد و زدن رکوردی تازه برای شروع یک زندگی سالم است.
شعار گروه پازن ( آسمان زیر پای توست) است و رقابت سال ۱۴۰۰ آنها به یاد فرشتگان ماندگار اهدای عضو برگزار می‌شود.
Active departments in this campaign دپارتمان های فعال در این کمپین
Active departments in this campaign دپارتمان های فعال در این کمپین
Other campaigns دیگر کمپین ها
Other campaigns دیگر کمپین ها
?>