کانون ایران نوین
کانون ایران نوین
طراحی و دکوراسیون
شخصیت زیبا محیط زیبا می‌‌آفریند

اتاقی که در آن زندگی می‌‌کنید، خانه‌تان، دفتر کار، کارخانه‌، شرکت و سازمان‌تان، در واقع، هر فضای کالبدی که به شما تعلق دارد یا آن را مدیریت می‌‌کنید، یک نقطه تماس ارتباطی و موقعیت تبلیغاتی برای شماست. افزون‌بر این، نمایانگر وجهی از وجود و شخصیت شماست.

اگر تردیدی در این‌باره دارید، کافی است قدری به فضا و محیطی که دوست یا همکارتان برای زندگی یا کار سامان داده است دقت کنید. این تأمل، نکته‌های فراوان و جالب‌توجهی را درباره شخصیت او به شما خواهد گفت.

تخصص دپارتمان «طراحی مهندسی و ساخت » کانون ایران نوین همین است: طراحی محیط‌های تجاری، اداری، خانگی در 2 فضای بیرونی و داخلی؛ آن‌چنان که در شأن تشخص شما و بیان‌کننده شخصیت زیبای شما باشد.

این دپارتمان متشکل از 3 بخش مجزای طراحی، مهندسی و ساخت بوده و هماهنگ با سایر دپارتمان‌های کانون ایران نوین فعالیت می‌کند. ما توانسته‌ایم طی سال‌ها فعالیت، مجموعه‌ای متنوع و گسترده، زیبا و کارآمد از اجراهای سازه‌ای منحصربه‌فرد را به‌واسطه در اختیار داشتن گروه زبده شامل طراحان معماری، مهندسین محاسب، مهندسین ناظر، مهندسین اجرا، گرافیست و مدل‌سازان و شبیه‌سازان و مدل‌سازان معماری خلق کنیم و در اختیار برندها قرار دهیم.

کارخانه‌ کانون ایران نوین نیز، برخوردار از تجهیزات کافی و جدید، توان و تخصص ساخت سازه‌های متنوع را در کوتاه‌ترین زمان و بهترین کیفیت دارد.

پس لطفا این قاعده ساده، اما بسیار مهم را، خوب به خاطر داشته باشید: زیبایی شما محیط را زیبا می‌‌کند و زیبایی محیط شما را.

 

دپارتمان طراحی و دکوراسیون و غرفه‌سازی

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:
گالری تصاویر
گالری تصاویر